Merhaba bebegim(kız) 15 aylık 71 cm. Doktor boyunu kısa buldu. (Büyük kızımda onun aylarında 74 cm imiş. Bende minyonum. ) Endokrin bir görsün içimiz rahat etsin en azından dedi. Bu aylarda boyu asagi yukarı bu şekil olupta endokrine yönlendirilmiş bebegi olan veya doktoru bu durumu normal kabul eden anneler var mi? Endokrine götüreceğim tabi ama kan tahlilinde cani
Cok
yanacak diye erteliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.