Buse_5 Arkadaşlar 11 günlük anneyim genel anestezi altında doğum yaptım afedersiniz doğumumdan beri büyük tuvaletimi yapamıyorum sürekli ishalim benimle aynı durumu yaşayan var mı korkmaya başladım
canimbebegimm Buse_5 Allah analı babalı büyütsün merak ettim de neden genel anestezi oldu ben spinal oldum hiç bisey hissetmiyorsun
Aybukeomrrr Buse_5 doğum sonrası 1 ay kadar af edersin büyük tuvalet konusunda sokıntı çektim ben de sezaryen Doğum yaptm
Buse_5 canimbebegimm amin canım benim hastalığım olduğu için genel anestezi altında yapıldı epilepsi hastasıyım
Deletedmom_32 canimbebegimm ama spinal den sonrada aşırı bel ve baş ağrısı oluyormuş ben uyuşmadığım için genel oldum yani hiç bir sıkıntı çekmedim :)