Almila7 bizde kullandık 3 farklı dr sakınca olmadığını rahatlatıyorsa devam edebileceğimi, bilhassa diş dönemlerinde rahatlatmak için vermemi söylemişti.yinede çok içim rahat kullanmadım.1 hafta verdiysem 3 hafta vermedim .uzun zamandır da ihtiyaç olmadı şükür