Mira35- ateş düşürücü bir fitili doktorunuz acaba nasıl böyle birşey der kolik bebegi sakinleştirmek için. Bebeginizin vücut ısısnı düşürürsünüz yapmayın göznüzü sevim sakın böyle birşey doktorunuzuda gözden geçirin. Kolik + alerji yaşamış biriyim ben alerjide içine girince 3 4 katına çıkıyor bu süreç. Ama böyle birşey kulanmadım ben asla nede doktorlarım önerdi. Bebeğin dünyaya adaptan süreci kolik dedikleri 4 aylık bir yolculuk geçiyor emin olun sakin kalıcaksın çok zor ama yapabileceginiz başka birşey yok. Bebekler gaz ilaçlarına bagışıklık kazanıyorlar ya dercesini artırıcaksınız ilacınızın yada deiştiriceksiniz benden size tavsiye en pahalısından en ucuzuna kadar kulandım ne kadar gaz ilacı varsa tek yarayan bize zinco ve metsil damlalarıydı inanamadım dönüşümlü verdim ikisinide ve probiyotik aynı saate vermeniz çok önemli damlaları özellikle emzirmeden önce vermelisiniz ben öyle yapıyordum ve sling süpürge sesi rahatlatır.