Adababy yürümeye başladığından beri evde vicco panduf giyiyo hala böyle basıyo. Bir çok sebebi olabiliyomuş bz de korkup doktorumuza danışmıştık. 4 yaşa kadar normal kabul edildiğini söylemişti. Sıkmayın canınızı çok büyük bi kısmı kendiliğinden geçiyo zaten. W oturtmayın, ortopedik ayakkabı kullanın zamanla düzelecektir