2 aylık bebeğim var süt alerjisi nde süpheleniyoruz 10 gün oldu hiç bir şekilde yemiyorum süt ürünleri kakada kan cıkıyodu azaldı 2 gündür hiç görmedim zorlanıyodu yaparken aglıyordu artık daha kolay yapıyor ama bir huzursuzluk var gündüzleri cok az uyuyor emmek istiyor meme veri yorum ordada ağlıyor uykuyaa dalıyo 5 dk sonra geri uyanıyor neden böyle yapıyor acaba alerji doktoruna gidemedik daha randevu bulamıyoruz acaba atak haftasımı