Talhaninannesiii Kizlar bebeğim 7 aylik beslenmesi ek gidasi herseyi cok guzeldi ama fesat bir en yakınım yüzünden çocuğum iki gundur gece gündüz hicbirsey yemiyor. Mamalar yogurtlar çorbalar denedim yok Kendisi zaten 5 ay emdi bu beslenme sekli de böyle devam eder diye ödüm kopuyor. Sizin başınıza geldi mi sonra düzeldi mi bebeğiniz yardim edin lütfen allah rizasi icin🥺🥺
Bugram_5 Talhaninannesiii canım aktarlarda üzerlik (yüzellik )otu var ondan al bebeğine tütüt böyle durumlarda ben hemen onu tütüyorum kimi inanmıyor ama ben inanmıyorum ki nazara iyi geldiğine bi dene istersen benim oğlumda nazara geldiğinde çok huzursuz sürekli oluyor dene derim canım bi gözleri çıksın ya ne istiyorlar yavrularımızdan 😕🙌
DerinTuana Talhaninannesiii benımde basta güzel giden ek gıda döbemim o aylarda sekteye ugradı.zBu cocukla ilgili bir durum insanları neden sucluyorsunuz?
Talhaninannesiii Katun gozlemliyorum canim ateş ishal huysuzluk kabızlık hiçbir sey yom ama biberonu kaşığı gordu mu aglamaya basliyor agzini kitliyo
Talhaninannesiii Bugram_5 peygamber efendimiz bile inanirmis canim bebegim oldukdan sonra bnde net inanıyorum
Blackcloud Her şeyi nazara bağlamayın yahu. Belkide başka rahatsızlığı vardır, kulak ağrısı, diş kaşıntısı yada gazı olabilir. Sadece nazar demekle olmaz.
snowflake Talhaninannesiii ahhh ah o kem gözler benim bebeğim de 6 aylıkken 8 kiloydu şuan 1 buçuk yaşında 9 kilo hep kem gözden
Bugram_5 Talhaninannesiii Ewet canım bende inanıyorum valla nazardan çatlayan bile var yani tabi herkesin kendi inancı😊
MesNes Talhaninannesiii zorlamayın bazen iniş çıkışlar yaşanıyor beslenmede ama bu süreçte çok ısrarcı olursanız sorun yaşarsınız
Prensesimmmm1 Talhaninannesiii diş çıkarma zamanı olabilir ya da başka bi rahatsızlığı vardır emmiyorsa illa mama alıyordur mama verin çok zorlayıp besin reddi yaşatmayn
nur-nr_123 Talhaninannesiii nazar diye nitelendirme cnm blki bi sıkıntısı vrdır bazı dönem bebeklerde olurmuş zorlama demişti doktorum zorladıkça tam tersi olur demişti
Seyma-2436 Talhaninannesiii Dünyadaki tek bebek bizlerin değil sakin olun okuyun Allah’a emanet edin. Tam ek gıda reddi ve diş dönemleri o yüzdendir