Nevsevmom Kızlar 21 günlük oldu tam ama benim gögüslerim çok hassas hep emzirdiğim süre boyunca hep böyle ağrıyacak mı
Nevsevmom Esracim ucu ağrıyor geneli de çok dolu olduğunda ağrıyor ama şu ucunun hassasiyeti öldürüyor beni çamaşırıma deyince bile ağrıyor
Derinkomm 3 aya kadar terbiye olur memeler o zaman ağrımaz. Hatta ağrısı o kadar sürmez bile. Benim de öyleydi yüzüstü dönemiyodum eşim sıkı sarılınca acıyodu. 2 buçuk aylık olunca rahatladım yumuşadı terbiye oldu.
Derinkomm Nevsevmom geçer geçer ilk aylarda memeler aşırı süt üretiyor sonra bebeğin ihtiyacı kadar üretmeye başlıyor ondan böyle. Siz mastit olmamaya dikkat edin. Sertlik falan olursa o memeden bolca emzirin başka türlü geçiremiyodum ben.
Nevsevmom Derinkomm aynen o bende çok oluyor sabaha kadar mastit oluyor gögsüm emzirmezsem bol bol geçmiyor gögsümün yanları ağrıyor hemen