TurnaEfo doktorunuza söyleyin belki başka alerji maması önerir ama yeni kullanmaya başladıysanız midesi şuan alerji den dolayı zaten diğer sütlü mamayı sindirmek ve atmak biraz zaman alır demişti doktorumuz birde evolvia dışındaki mamalar gerçekten çok acı tatlandırıcı koyduğun halde bile aşırı kötü bunu kusuyorsa diğerlerini sevdirmeniz daha zor olabilir