Öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğim 26 günlükken grip olmuştu ateşlenmişti çok zordu. Allah yardımcın olsun. Ben bol bol emzirdim ateşi düşmesi için inçe şeyler giydirdim hastanede bi gece gözetim altında kaldık. Ama herhangi bir müdahale olmadan ateşi düştü ve bir haftada iyileşti çok şükür. Her gün bir iki defa burnunu temizledim. Gece yatmadan mutlaka tekrar temizledim. Allah size de şifa versin. Miniğiniz hemen iyi olsun. Kendiniz için de düzgün beslenme ıhlamur etkili olacaktır.