Kızım 3380 doğdu şuan 7100 gram doktor çok yavaş kilo alımı diyor 3.5 ayından beri ne beni emiyor ne biberon istiyor şırıngayla besliyorum arada 7-8 saat aç kaldığı oluyor. Herkes ek gıda da toparlar dedi ek gıda tadım asla yok tattırdığım sandığım şeyleri püre yada çorba yapıyorum sadece 3 ya da 4 kaşık yiyor sonra kusuyor çok yoruldum artık aylardır böyle olan var mı tek miyim