Merhaba arkadaslar bebeğim 3150 dogdu 4gün yogun bakımda kaldı 3 kilo cıktı.1.ay kontrolünde sadece yarım kg almıstır doktor mama baslattı ama bebeğim beni emiyor ve aglamıyodu acken aglıyor cünkü.Mamaya basladık hatta doktorun söylediği ölçününde fazlasını vermek zorunda kaldım bebek doymuyo diye anne sütüne de devam ediyoruz simdi 2 aylık bu ay sadece 600 gram almıs nedendir cocugu böyle kilo almayan var mı?