Ugur derin dondurucu kullanıyorum 2 yıldır çok memnunum 8 cekmeceli a++ enerji tasarrufu acisindan çok iyi ve kesinlikle cekmeceli almalisin neyin nerde olduğu düzeni çok iyi kavinvalidemin var sandık tipi bisey alacagnda neredeyse yarısı çıkıyor düzeni iyi değil indir çıkar derken bu sefer de iyice karışıyor en iyisi cekmeceli