Derya_nil 2cocukannesi__ şoktan 60 liraya aldım çokta memnunum. Uzun süreli kullanılmayacak şeylere yüksek meblağlar ödemek saçma geliyor bana. 🤗
buradanbiratligecti 2cocukannesi__ e bebekten 140 lıraya almıatım sandalye masa olarak ayrılanı ben memnunum . Yemek saatlerı dısında oyun ıcın ayırıyorum
eceunverkanra 2cocukannesi__ Ikea’da iki cesit mama sandalyesi var biri antilop diğerinin ismini bilmiyorum. Ben gecen sene 140ya da 160 oyle bir fiyata almistim ama sanirim cok zamlanmis
2cocukannesi__ Derya_nil evetttttt bende bakıyorum da 3 hafataya yakın kullanmak nasip olcak bime geliyor ama 180 oda gerek yok
2cocukannesi__ Derya_nil evet de canım 60 daha gelmez ki ya mesela 1 nisanda gelcek mama sandalyesi geçen aylarda da gelmiş 140 imiş şuan 180
bikerem 2cocukannesi__ pilsan kullaniyorum. Teferruata gerek olmadigini düşünüyorum 3. Cocuk ve tecrube ile😁