Habibeee1 Günden beri doktorlar gaz sancısı dedi damlalar vs kullanıyoruz. Gün içinde uyanık kaldığında ağlıyor ve sürekli uyumak istiyor gaz sancısı olduğunu zannetmiyorum kucağıma alınca yada sallayınca susuyor uykuya geçiyor şuan gazını da kendisi çıkartıyor midedeki gazını da sırtına vurmadan kendisi çıkartıyor oğlum şuan 3 ayı bitirdi çok şükür ama bi huzursuzluğu var gibi sizde böyle olan oldu mu ?