Merhaba minik anneleri 😍
Başlıktan da anladığınız gibi benim oğluşum 34+4 haftalık doğdu ve gelişim geriliği vardı 1860 gr doğdu ve 17 gün yoğun bakımda kaldı. Şuan da 2 ay 23 günlük oldu ve bugün kontrolü vardı 5 kilo olduğunu öğrendim doktorumuz iyi olduğunu söyledi arayı kapatmaya başladığını söyledi. Sizlerde durum nasıl ?? 😍😂