Kubra_22Zeynep Öncelikle merhaba güzel kıymetli anneler 😇 bebeğim 3 aylık bu ara biraz daha fazla bi ilgi ihtiyacı hissediyor ve biraz huzursuz gibi alt damağına baktım bembeyaz ara ara salyası akıyor sizin fikrinizi almak istedim 😊
Papatya_Kizim Kubra_22Zeynep o kadar erken başlayıp cıkması 5.ayı bulmuştu bizimde muhtemelen diş tir kulağını tutuyordu sürekli yanakları kızarıyordu kulak enfeksiyonu mu diye götürdüm diş belirtisi dedi
Linailkay Kubra_22Zeynep 3aylığından beri kızımın damakları şiş Beyaz salyası çok akıyor. 5 ay 8 günlük hala tık yok
_YanakReisinAnnesii Kubra_22Zeynep 3. Ayından beri aynı şekildeydi ilk disini 7 ay 16 günlükken çıkardı
Kubra_22Zeynep Papatya_Kizim aaa diş kulağa da vuruyormuş demek bunu ilk defa duydum umarım çok zor bi süreç geçirmeyiz biz de Teşekkür ederim bilgi için
Papatya_Kizim Kubra_22Zeynep rica ederim canm ınsallah kolay atlatır 8 aylık suan alttaki 2 diş 5 bucuk ayda aynı anda cıktı dıger ust teki ikisi aynı anda yarısı bu hafta cıktı onların 2 yanları da bembeyaz maf durumdayız bu ay tetagil zararsız doktor tek onu öneriyor bze fayda etmedi mecbur jel aldım ama pek önermıyolar tabı sen suan verme yne cok kucuk az 4 ayını da gecsın de cok zorlanırsa doktora danısırsın üstteklerde cok ateste oldu bizde 37 lerde olan diş ateşi oluyormuş bu arada oyle dedı
_YanakReisinAnnesii Kubra_22Zeynep bebekten bebeğe değişiyor canım umarım sizin ki bizimki kadar uzun sürmez
Kubra_22Zeynep Papatya_Kizim süreç zorlu olacak gibi duruyor sizin de kıyamam Allah yardımcımız olsun inşallah 🙌🏻🤷🏻♀️