Busra2326 gitmem lazım biliyorum da inanın fırsatım yok. Eşim çok şükür bu aralar yoğun çalışıyo bide İzmir’de havalar bi öyle bi böyle kızımla dışarıya bile çıkmak istemiyorum. Dün hava çok güneşliydi azıcık hava alsın diye balkona çıkardık sonra ev sıcaktı diye banyo yaptıralım biraz rahatlasın dedik akşam olunca az az kustu. Üşüttü mü acaba diye eşimle içimizi kemirdik yani. Bebeğimle dışarı çıkıp kendim için kontrole gitmek istemiyorum valla