Ozgemre Kızlar bugün en zirvedeydik tam 16 saat uyumayıp ağlama krizleri vardı sizin de bu kadar uzun sürüyor mu sakinleştirmek için neler yapıyosunuz ?
Gulnihalazat38 Akşam o ağlama krizlerinde o ağlıyor ben ağlıyorum bataniyle sallayınca duruyor herkes hamağı çok öneriyor denemek lazım
Pirayeada Mamadan sonra kimyon çayı veriyorum uyuyor tavsiye ederim .gazdan uyumuyorlar o da gazi yemekle birlikte çıkarıp rahatlıyor