Nursenaglbtn 2 aylık bebeğim var. Bugün test verdim büyük ihtimalle pozitif 2 gündür halsizim heryerim ağrıyor. Geçirenler tecrübelerini yazarsa sevinirim
Tutkubaran35 Nursenaglbtn benim oğlum Corona oldu 2,5 yaşında yüksek ateş 40 derece ayağım ağrıyor deyip duruyordu sonra doktora götürdük kan tahlili yapıldı iştahsız the kanında virüs çıktı doktor covid de olabilir dedi 1 gün hastanede yattık 4-5 serumla düzeldi düşmeyen Ateş vardı bir günde toparladı maşallah çok geçmiş olsun
Karpuzadam1 Nursenaglbtn biz gecirdik canim 1 bucuk yaşındaydı bebegim yüksek ateş yapiyo ağrısı vardi ates dusuruculerle ılik duslarla 4 günde kendine gelmeye basladi ama cok zor geçti Allah yardimciniz olsun
idilolo Nursenaglbtn benim bebeğim 7 aylıktı, ateşi çıktı iki gün, ateş düşürücü verdim ve ılık suyla yıkadım, duş aldırdım yani. Çabuk atlatıyorlar. Siz dinlenmeye çalışın. Bebişim çabuk atlattı ama ben kötü olmjştım
Aldiba Nursenaglbtn benim bebeğim de 2 aylıkken pozitif çıktı beş gün karantinaya alındık. Bebeğimin sadece bir gün bir gece ateşi çıktı birazda halsizdi. Bana çok emzir dediler ben saat başı emzirdim almasa da zorladım bir damla alsa yine faydası olur diye. İkinci gün normale döndü şükür bidaha da ateşi çıkmadı. Şimdi 3 aylık olduk
Karpuzadam1 Tutkubaran35 cok gecmis olsun canım hastane nasil yatirdi acaba bizi yatirmadilar bebegim 1 bucuk yaşında korona pozitif çıktı ve düşmeyen atesi vardi 40 derecelerdeydi ne özel ne devlet yatış yapmadi yatiramayiz evde takibini yapin deyip gönderdiler Allah bir daha yasatmasin kimseye yasatmasin cok zor. Merak ettim bisi ndden yatirmadilar bebegim cok perisan oldu serum falan hic bisey vermediler 4 gün inledi yavrum. Havale gecirirse getirin dediler cok sinirlendik
Mericcc Nursenaglbtn geçmiş olsun. 7 aylık bebeğimle yeni gecirdik. 2 gün ateşi 37.5 yükseldi en fazla. Halsizdi. Calpol verdim 2 gün uyudu bol bol. Bol bol emzirdim atlattık çok şükür. Ufaklar daha kolay atlatıyor.
Karpuzadam1 Tutkubaran35 anladım canim demekki bizim burdaki doktorlar doktor değil cok gecmis olsun Allah bi daha yasatmasin
Berii Nursenaglbtn 1 yaşında ve 2 yaşında iki sefer geçirdik. İlkinde emzirdiğim için çok rahat geçirdik ateşlendi iki gün 4 saatte bir calpol verdik keyifliydi. 2 yaşındakinde emzirmeyi kestiğim için biraz daha ağır geçirdi uzun süreli öksürük kalmıştı. Şükür atlattık. Size de çok geçmiş olsun. Bebeklerin bünyesi güçlü şuan geçirdiği covid ona bi nevi aşı gibi oluyordur. Kolayca atlatırsınız inşallah 🙏🏻😊
Nursenaglbtn Akşam ateşim 38.5 lere gece test sonucu negatif çıktı ateşimde düşmüş tamamen ağrılarımda gitti 🤷🏼♀️