3,5 aylık bebeğim. Lansinoh orta akışlı aldım. Hiç ememedi. Hep biberon kullandı ama bu biberonu çok zor çekiyor. Avent rahat çekiyor fakat nedense bundaki mamasını bitiremiyor. 2 saatte yiyor mamayı. Aventte 10-15 dkda bitiyor. Acaba deliklerinde sıkıntı mı var. Sıktım tek delik gibi geldi. Aynı şey başına gelen var mı?