Bizde durum daha farklı duruma göre hiperaktif benimki.3.5 yaşında.oğlum 14 aylık yürüdü 20 aylık konuşmaya başladı.şu an akıcı bir şekilde konuşuyor benim yanlış söylediğim kelimeleri bile düzeltiyor.doğaya uzaya bilime çok ilgili.evde benim ve babası ile gayet uslu söz dinleyen kitap okumayı beraber oyun oynamayı çok seven neşeli bir çocuk.ama arkadaş görünce ya da kalabalıkta çocuk tamamen bambaşka oluyor beni dinlemiyor bir saniye durmuyor sevinçten heyecandan çılgına dönüyor.bir de düşünceleri çok dağınık bir konu hakkında konuşurken bazen başka bir konuya geçiyor.kendi sormak istediği bir şey varsa cevap almadan benim sorduklarıma cevap vermiyor bazen.hep soru sormak istiyor anne uzay neden karanlık anne dinazorlar nerde anne göktaşınnedir anne volkan Patlarsa lav mı çıkar gibi sorular sormayı ve bunlarla ilgili belgeselleri çok seviyor.3 gün önce kreşe başladı ilk günden itibaren kreş psikoloğu beni aramaya başladı çocuk çok hareketli etkinliklere 5 dk katılıyor ayakkabısını çıkarıyor çorabını çıkarıyor tshirtünü ısırıyor su oynarken suyun içe giriyormuş ıslanmak için yani sınıfın düzenini bozuyormuş.dil gelişimi çok iyi birebir iken hiç sorun yok ama sınıfa girip kalabalık olunca çocuk aşırı heyecana kapılıp kendini kontrol edemiyormuş ve enerji patlaması yaşarken onları hiç duymuyor gibi davranıyormuş o sırada ne hareketlerini ne düşüncelerini frenleyemiyor dedi.hiperaktif olabilir dürtüsel davranıyor dedi. psikiyatriye randevu aldık.kafam allak bullak….