Kızlar vebeğim 4ay22günlük idrarında ağır bi koku var sarı mamayla besleniyo çişli bez sayısı normak huzursuzluk mama yememe gibi bi problemi de yok. Enfeksiyon değil gibi duruyo yani diş çıkarma döneminde böyle olabiliyomuş bazen başına gelen var mı