Destinaaa Merhaba 🌞 bebeğim için peynir yaptım fakat ne zamana kadar saklanabilir bilgisi olan var mı
Gulsah33 Destinaaa ben 2 yada üç günlük kahvaltisina kullanacağım kadarını normal dolapta geri kalanını ise buzluğa posetleyip atıyorum bittik sıra çıkarıp sıcak su ile açıyorum gayet rahat oluyor 🙏🏻