Kızlar oğlum yaklaşık 1 haftadır rahatsız doktora götürdük önce krup dendi hava verildi evde tedavi ama dğzelme olmadı sürekli uyku hali boynunu boğazını tutup yatıyordu ağlıypordu sonra başka bir doktora götürdük kan bakıldı crp 20 çıktı lenf bezleri şişmiş denilip 3 iğne verildi bir tık sanki düzeldi eski enerjisi asla yok bugğnde suprax başladık yine keyifsiz konuşmuyor yatmak istiyor ya da sallatmak istiyor kendini hem enfeksiyon hem lenf bezlerinden dolayı hemen toparlanamadı mı acaba yoksa niye böyle deli olcam acil devlet özel hep gittik yarın tekrar mı götürsem yoksa antibiyotiği biraz kullanıp mı gitsem çok canım sıkkın doktor iğneler toplar demişti ama geçmedi sanırım benzer bir durum yaşayan va rmı suprax başladık bugün yan etkinuyku yapar mı acaba