Tue Hanımlar merhaba. Kızım 9 aylık oldu. Martın başında sadece 1 gün regli gördüm. Ertesi gün kesildi. Şu an kendimi çok şiş hissediyorum. Sonrasında hiç kanamam olmadı. Var mı böyle bir durum yaşayan normal midir