Merhaba kizlar. 38+2 haftalik hamileyim. Gogsumden sivi akiyordi ama simdi agri olusdu daha cok akmaya basladi. Emzirme doneminde de boyle oluyordu. Bebek haraket edince de karnimin altinda arabir hafif agrilar oluyor. Neden boyle oluyor? Dogum yakin mi?