archmom Oguzhan_1605 Ben onu bi kac kere kullandim 1ml vermistim.Gecen gun de cocuk doktoruna sormuştum onu kullanma icinde anason var demişti.Ama ne gibi bir zarari vardir sormadım
Kaveda Oguzhan_1605 ben 1 çay kaşığı kullanıyordum günde 2 kere bi sabah bi akşam gaz için bayağı iyi geldi bize
Seddaa Oguzhan_1605 cnm bn kuladım 1.25 mm çok işe yardı bebepim 6 .7 günülk hala arada veriyorum bnce en doğr gaz ilacı
Suleipek archmom şöyleki içindeki anasondan kaynaklı bebeği uyuşturuyor ve uyku yapıyor. Gaz için doktorunuza danışıp sab simplex deneyebilirsiniz. Faydasını gördüm.
Elifhfsa Benim doktorum verdi kullanıyorum cok memnunum ve 1 ml kullanıyorum uyku fln yapmıyor yapss kske bnm kız hiç uyumuuor
Selindnz Ben de kullanıyorum fakat içindeki reçetede 2.5 ml yaziyor bana fazla geldiği icin 1.25 ml kullanıyordum ama o da kızımda ise yaramadı sanki 2 ml veriyorum fazla mi veriyorum acaba. Doktorum tatlı kaşığı ile günde 3-4 kez demişti