annepamuk Selam kızlar 14 nisan oğlumun 1. Yaş doğum günü Kutlama için mekan ve konsept arayışındayım bildiğiniz mekan ve oeganizasyon varsa fikir ve önerilerilerinze ihtiyacım var. Ramazan dolasıyla kutlama bayram sonrası olacak.
Winnithepooh annepamuk merhaba dino konsept dusunurseniz ben yaptim bunları amatör işi ama işinizi görür satıyorum hepsinin cizjmi bana ait kendim yaptim