Oznur ENHA_17 her mizikladiginda verdim. Hic bi zaman açılmasını beklemedim 7m5 aydir ne meme reddi yaşadım ne süt azaltımı. Ne kadar talep o kadar arz 😀
Mucizem_0809 ENHA_17 canım gaz tabikide olucak sadece emen bebeklerde bile gaz olabiliyo ama çok şükür sancısız çıkarıyoruz yoksa doymuyo yavrucum