Eminevim ve onun benzeri olan sistemleri aslında ‘tasarruf yapmak için bir el birliği sistemi’ olarak düşünebiliriz. Bu yönüyle caizdir denilebilir ama enflasyon oranının üzerinde bir meblağ talep edilirse faize bulaşma durumu söz konusu olur o yönüyle sistemin çok iyi araştırılması gerekiyor. Bu konu hakkında fetva verme makamında olanların ittifak halinde olduğunu söyleyemeyiz. Kimi caiz derken kimi biraz daha temkinli bakabiliyor. Her iki görüşün olması da aslında size bir kolaylıktır, kalbinize danışarak içinize en sinecek olan tercihe göre hareket etmeniz takvaya daha uygun olacaktır 😊🌺