Hllsyma Boncuk21 aynı durumdayız canım bende dün böyle bi durum açmıştım doktordan geliyoruz şuan büyüme atağı dedi normal dedi boyu Uzamış boy atağı dedi
Elcinn Atak dönemi benim de kızım öyle huysuz keyfi yok doktor dişte olabilir dedi ama anlamıyorum huysuz arada geliyo gidiyor ☺️