Nesli06 Artık kafama takmaya başladım kızlar. 1 hafta sonra 15 aylık olucak sadece tutunup sıralıyor. Ellerini bıraktığında bikaç saniye sonra dengesini kaybedip düşüyor. Doktor 18. Aya kadar normal dedi ama ben yinede tedirgin oluyorum
Lavad Nesli06 cesaretlendirecek aktiviteler yapın belki korkuyordur yada cok mu üsteledınızde inatlastı onu anlamak lazım ama madem doktorda öyle demiş biraz özgür bırakın belkide bırakıyorsunuz tabi bilmedigimden diyorum bide öyle deneyin
Kardi_13 Nesli06 benim kızım 15 ayını 2 hafta gece yürüdü daha yürümek içinde zamanı var zaten inşallah kısa sürede yürür
esrasareee Nesli06 kızım 18. Ayda adımlamaya başladı 19. Aylığız yürümeye başladı sorun yapacak bir durum söz konusu değil bazı bebekler biraz geç yürüyebiliyor lütfen endişelenmeyin tutup sıralaması bile zaten yürüyeceğinin göstergesidir o yüzden rahat olun zaten zamanla yürüyecektir 🙏