Dlaraozturk Valla 3 buçuğuz gaz mı kolik mi huy mu bilmiyorum her neyse daha bitmedi her gün durmadan ağlıyor yakında kafayı yicem
Biroglanannesi Dlaraozturk Bende bugün ilk defa kafayı yicek duruma geldim . Gazını çıkarıyor kakasını yapamıyor 3 gündür . Son çare fitil vermek zorunda kaldım