Kızlar size bir soru
Adetimin 5. Günü eşimle birlikte olduk spiral in vardı çıkarttırdım iki buçuk ay oluyor spiralim varken adetim 6-7 gün sürüyordu normal normal adetim 5 gün ama bu sefer yine 5 gün sürer diye 5 gün az kanamalarım oldu öğlen pedi taktım akşam çıkarttığımda hiçbir şey yoktu ben de bitti sanıp ilişkiye girdim eşimle sonra peçeteyi koydum altıma banyoya gittiğimde kan vardı yani korunmasız ilişki yaşadık o gün ertesi gün ufak tefek kanamalarım oldu iki gün önce tekrar korunmasız ilişkiye girdik yumurtlama dönemini 2-3 gün var adetin 5. Günü hamile kalma şansım olabilir mi ona göre mi hesaplayıp kan testi vermeliyim yoksa dün değil evvelsi gün yine korunmasız ilişki yaşadık ona göre mi hesaplayıp Beta hgc vereyim sizce hangisi