sevimlianneee sen hazırsan başla canım diğer türlü çocuk kaza olabilir yani sinirlenmemen lazım 😊 ben bir yaşındayken lazımlık aldım ara ara oturtuyordum, yıkanabilir bebek bezine geçince de ıslaklığı hissetti kendisi istemedi. Yavaş yavaş çıkardık kazaların olmasına izin verdim kendinin çiş yaptığını hissetsin diye sonra yavaş yavaş kendisi alışmaya başladı ben tuvalete götürdüm. Uzun süre kendisi söylemedi genel olarak ama sonra kendisi de söylemeye başladı hala da kazalar oluyor ama çok şükür atlattık 😊🤲