2cocuk_1anne_ Kızlar muayene ücreti dışında ne kadar verdiniz Sadece ultrason ve kan dan mı bakılıyor Kan koldan alınıyor dimi Bunu sormanın nedeni karnından iğneyle alınıyor diyorlar Dı Sonuçlar ne zaman çıkıyor çıkınca tekrar mı gidiliyor kontrole
aysnr0649 2cocuk_1anne_ ikili test normal koldan alınan kan ile yapılır. Ultrasondan da bakar aynı zamanda doktor. Karından alınan denilen şey amniyosentez.
2cocuk_1anne_ aysnr0649 anladım canım yaptırıp yaptırmamak konusunda karar veremedim Kızım da yaptırmadım bundada karar veremedim
aysnr0649 2cocuk_1anne_ ben hamileliğim boyunca testleri devlette yaptırıp sonuçları özelde gösterdim. Böyle yapabilirsiniz 😀
2cocuk_1anne_ Babykaraniko 4 li ayrıntılı oluyır dimi O daha pahalı kızımda yaptırdım başka hastaneye gittik 330 verdik 2 sene önce
2cocuk_1anne_ Babykaraniko 9+1 De gittik hiç Bir sıkıntı görmedi çok iyi dedi Sonra ayın 12 sine 2li tarama için randevu verdi
2cocuk_1anne_ aysnr0649 evet eşim de öyle yapalım diyor büyük ihtimal öyle yapıcaz doktora atıp olmaz inşallah 😂
Babykaraniko Evet ben ikili yaptırmadım doktorum gerek yok dedi direk 4lü yaparız dedi ben yaptırmadım ikili o yüzden iyide oldu hem ikiliye para vercektim hem dortluye dörtlü daha ayrıntılı