Eceedemiiir Kızlar önerebilceğiniz güzel bı marka var mı acaba bendekiler iyice follos oldu memnun değilim 😂
OozlemOozlem Eceedemiiir en en memnun kaldığım marks and spencer oldu. Trendyolda ikilisini güzel bi indirimle almıştım.
Duuyguu Eceedemiiir suwen diyorum başka bişey demiyorum. O kadar güzel ki ayrıca normal sütyen gibi duruyor.