Anneler kızım 2 ay 22 günlük. Bugün kalça usg yapıldı. Doktor sol taraf oturmuş ama sağ taraf henüz oturmamış dedi. Biraz açıklık varmış. Başına bu durum gelen anneler neler yaptınız ? Bize doktor çift bez bağlayın üst üste dedi şuan bağladım. Başka dikkat etmem gereken bişey var mı ? 1 ay sonra tekrar gideceğiz…