hifam18__ Kızlar dışarda bebeğinizin yemeğinin sıcak kalması için kullandığınız termos varmı hangi termosu kullanıyorsunuz
yaramaz_bocegim hifam18__ e bebeğin termosları var 260 ml sanırım onu kullanıyorum.alırsanız makineye atmayın soyuluyor 🤗
Denizzz88 hifam18__ ebebekten aldığım baby plus marka kırmızı termosu var çok memnunum baya da sıcak tutuyor. Biara skip hop almaya niyetlendim ama bundan memnun kalınca ona o kadar para vermeye gerek yokmuş dedim