Ara ara gelen birsey oluyor bu aralar iyice arttı. Mesela çok mutluyken aklıma mutlaka kötü birşey getiriyorum ve kendimi mutsuz ediyorum. Sürekli bir kötü dusunce durumu var sanki bu durumum hiç duzelmeyecek hatta delirecegim diye korkuyorum. Ortamdan bazen öyle bir kopuyorum ki hicbirseyle ilgilenmek istemiyorum bebeğimle eşimle bile . Bunları birine anlatsam rahatlamiyorum da😔 Sanki hiç mutlu olamayacağım hep böyle olacak gibi geliyor sürekli bunları düşünüp kendimi mutsuz ediyorum. Bu durum anksiyete mi oluyor hayattan zevk alamama bazen algılarının kapanmasi, ben nerdeyim niçin burdayım gibi kendine sorular sormak … Bunu yaşayanlar oldu mu cozum olarak ne yaptınız 😔