evaduru Arkadaslar bugun bebegim 2 aylik oldu emzirme saatlerini 2 saatte bir yapiyorum bugun hic emmek istemedi kavga etti resmen agladi suandada kabul etmedi uyudu sizce atak mi yoksa iki saat kisa bi sure mi nasil anlicam ben
Uykusuzhergeceeee evaduru atak olabilir ayrıca emme aralıkları da uzuyor. Ben de yaşadım aynı şeyi 2,5 aylığız bazen 4 saat emmiyor 😬
Saudade evaduru hala süre tutmanız yanlıs o acıkınca zaten emmer ister ağlayarak uyarı verir ben hiç süre tutmuyorum kendisi zaten ağzını şapırdatıyor veriyorum meme alıyor almazsa zaten kuscak gibi hareket yapiyor ben hiç saat tutmadım kendisi istedigi zaman emzirin
evaduru Uykusuzhergeceeee ilk defa bpyle yapti insan korkuyor iki saatte acikmiyo o zaman diye dusunmeye basladim
evaduru Saudade iste anlayamiyorum aglayan bi bebek ne icin agladigini anlayamiyorum meme vermeye calisiyorum yiyo iki uc dk sonra agliyor birakiyor
Saudade evaduru iki saatte acikmaz benim bebemde 58 günlük gece 12-1 gibi uyuyor sabah 5-6 da emmeye kalkar kendisi ne zaman acıkırsa yani gündüzde 3-4 saatte bir acıkıyor
evaduru Saudade bende oyle deniyim saat araligini biraz daha gece aticam belkide tam ac degil dediginiz gibi