Aisemzumram Kızlar bebeğim 9 günlük göbeği 4. Günde düştü 3 gün bişey yoktu doktor kontrolünde doktor göbek deliğini kontrol etikten sonra 2 gündür hafif lekelenme oluyor atletinde kurumuş kan gibi neden olabilir basına gelen var mı?
Nebicimanne Aisemzumram normal demisti bize doktor.bi sure zibinlarina da bulasti ama benek benekti sonra tamamen gecti
Beril_eslem Aisemzumram canım bizde de oldu göbek bağı düştükten sonra göbek kendini temizliyomuş endişelenicek bişey yok temiz bezle kanını hafiften temizle geçicek inşallah ☺️
Ladyofdark Iyilesmemis olabilir gümüş nitrat çubuğu ile yakılması gerekebilir. Oğlumun yakıldı 1 günde geçti 🙏🏻