incitanesii Aycicegim benim kızımın 3 aylıkken alt dişleri kabarıktı 5 buçuk aylıkken ancak çıkardı. Diş görünğyormu yoksa benimki gibi kabarık mı
BabyYoda Aycicegim Ben de ilk noktacık görmüştüm diş zannetmiştim ama değilmiş. Atak haftasında olabilir ondan böyle huysuzdur
Giz3w Aycicegim bi cay kasigini fln hafif damagina vurarak gezdirdiniz mi disse ses cikar.Dis jelleri var calgel cok iyi sabah aksam surun rahatlatir.
Aycicegim Liyuzamomm 3 gündür uyku yok, çok ağlıyor bugün gördüm iki tane beyaz noktacık çıkmış parmağımla baktım ısırdı. Anneme sordum bende 3 aylıkken çıkarmışım
Aycicegim incitanesii bugün diğer günlere nazaran çok ağladı, krize giriyor resmen ne yapacağımızı şaşırıyoruz. Ön sol altta gördüm böyle minicik iki noktacık çıkmış sürekli parmağımla yokladım ısırdı
Tugce Aycicegim ben de 3,5 aylık çıkarmışım. Bebeğim 3-4 ay arası akşam 7 sabah 5 arası hiç uyumazdı. 8 aylık oldu diş yok 😅 dediğiniz beyazlık var bebeğimde de
Bebikimm Aycicegim ben bebeğimde de aynısının tek noktası var benim elime de geliyo ama diş değildir diye düşünüyorum bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olacak
BabyYoda Aycicegim fotoğrafa baktım da şimdi ay baya baya diş 🤔 çay bardağına çin çin ses çıkartıyor mu denediniz mi ?
Aycicegim Giz3w yok kaşık denemedim zor bela uyuttum uyanınca tekrsr bakcam. Çok hazırlıksız yakalandık nabacamı şaşırdım 🥺 teşekkür ederim öneriniz için alıcam hemen
Aycicegim BabyYoda yok canım denemedim sadecee parmağımla baktım ısırdı birşey anlamadım ilk bebeğim acemilikte var korktum öyle birşey sokmaya
binnazbzkrt33 Benim bebeğimde 3.5 aylık cok fazla salya akiyor ve sürekli ellerini emiyor çok aşırı bir şekilde her dk eli ağzında ve huysuzlanıyor acaba diş mı cikarticaz bizde sizde başka ne gibi belirtiler oldu
Aycicegim binnazbzkrt33 ben daha yeni eldivenlerini çıkarmıştım ellerini emmesi yok, 3 gündür doğru düzgün uyumuyor ağlama krizleri çoğaldı birde çok kusuyor
balpetegimeto binnazbzkrt33 oğlum 3. Ayından beri eli ağzında ve dediğiniz gibi hep salyalı ama 7 aylık olmak üzere hala diş yok bu belirtiler 3. Ayda normal demek ki bilemedim
Missfistik Aycicegim ne kadar geç o kadar iyi derler. Çürük yıpranma açısından. Ama dikkat edersin parmağa takılan fırçalar var ek gıdaya başlayınca güzel bak dişlerine çürümesin