Merhaba, salı gecesi memleketten kayınpederim geldi perşembe kötü hissedince acile gitti testte almışlar pozitif çıktı. Pozitif çıktığını öğrendiğimiz gibi kızımla ben yatak odasına kapandık ebeyn banyosuda var diğer odalara girip çıkmıyoruz odadan dışarı hiç çıkmadık. Peşpeşe kaynanam ve eşimde covid oldu onlarada geçmiş. Bende pek belirti yok gibi ama bebeğim geceden beri huzursuz bugün ateşi koltuk altından 37.5 37.3 arası çıkıyor.Alnı çok sıcak değil ama koltuk altının en boğum yerinden ölçüyorum ve ölçerken kolunu kapatıyorum ondan dolayı yüksek çıkma ihtimali var mı? Ve arada öksürüyor büyük ihtimal covid. Bebeği covid geçirenler tavsiyeleriniz neler bebeğime nasıl bakmalıyım. Doktorunu aradık 38 gecince ateş yarım ölçek calpol verebilirsiniz dedi. Bebekler kolay geçiriypr dedi ama ben çok tedirgim ilk çocuğum. Ateşini nasıl düşürebilirim.