evaduru Arkadaslar bugun bebegim iki aylik oldu sabahtan beri meme tutmada sorun yasiyoruz istemiyo katila katila agliyo suan mesela veremedim gezdiriyorum uykuya dalmada sorun yasiyo uyaniyo irkilerek ne yapmam gerekiyor ac kalicak boyle
meraklibiranne evaduru İkinci ayda daha atakların başladığını düşünmüyorum meme reddi olabilirim biberon kullanıyorsa ama kullanmıyorsa da olabiliyor çoğu zaman geçmiş olsun
Liyuzamomm evaduru Canım Google a atak haftası hesaplama yaz. Çıkan siteye bebeğin 40 haftadan önce doğduysa eğer doğması gereken tarihi 40 haftalık doğduysa da doğduğu tarihi yaz hesapla de. Eğer atak haftasındaysa yazıyor orada