CaglaninCinari 3 ay 22 günlüğüz. Saat sabahın 5i aynı dertten oturmuş sinirden ağlıyorum. Uyu uyan basım ağrıyor artık. Bemim kızım 1 aydır dönüyordu zaten uykusunda ancak 2 gündür problem olmaya basladı.Uyanmasa bile kıpır kıpır beşiğinde dört dönüyor sesler cıkarıyor. Yarım kundak yapıyorum nafile napıcagımı sasırmıs durumdayım artık