prens_annesi1 6 aylik bebeğim var ek gıdaya başladık ama hiç bisey yemiyor ağzını kitliyor aynı zamanda doğan bebekleri görüyorum nasıl yiyorlar ben nerede yanlış yapıyorum 😑 lütfen öneriniz varsa söyleyin
kahvekokusuu prens_annesi1 ilk başlarken zorlamamak çok önemli eline kaşığı verin zaten ilk tadimlar püre şeklinde bir çay kaşığı kadar olacak onu da döke saça kendisi yesin ne bulurlarsa agzina goturdukleri dönemde oluyorlar verin eline kaşığı pureye batırıp illaki ağzına bi kaç damla gidecektir tadını aldıkça da yemeye baslicaktir 🤗
arslaninannesi98 prens_annesi1 ağzına zorla tıkmayın tabiri caizse, önüne koyun blwn deneyin kendi alıp atsın ağzına. Siz vermeye çalıştıkça yemez maalesef zorladıysanız