Anneler merhaba, hergün buraya konu açar oldum 🤭 kızım şuan 13 ay 14 günlük geçen hafta doktor inek sütü verme yoğurt kefir ver süt olarak da keçi sütü ver daha faydalı dedi ama bunu nasıl verebilirim. Direkt içirerek mi sütlaç, muhallebi tarzı şeyler yaparak mı vereyim aklım karıştı 🤷