Günde max 6 kez yazıyor üstünde. Çok işe yaradı bizde.ben 2 kez 3ml verdim denemelik. Hemen işe yaradı. Tabi iciremiyoruz. İcirince işe yarıyor. Yutmuyor benim sıpa. Ağlıyor vermeye kalkınca. Geri çıkarıyor ağzından. Sonra da gazdan kıvranıyor. Bütün ilaç boşa gidiyor.